تعمیرات پهپاد و تجهیزات تصویربرداری هوایی

اولین واحد تعمیرات محصولات Dji زیر نظر آکادمی جهانی Dji
واحد تعمیرات شرکت نگاه آسمان یکی از قدیمی ترین مراکز تخصصی تعمیرات تجهیزات تصویربرداری هوایی و ربات های پرنده در ایران است. با توجه به فعالیت های گسترده شرکت نگاه آسمان در فروش تجهیزات و سیستم های پروازی، نیاز به واحد تعمیرات و تامین قطعات از سال های قبل در این شرکت احساس می شد که با راه اندازی واحد مستقل، ضمن برطرف شدن این نیاز، واحد تعمیرات شرکت تبدیل به بزرگترین واحد تخصصی تعمیرات تجهیزات تصویربرداری هوایی و ربات های پرنده در ایران شد. 

تعمیرات کوادکوپتر مویک 2 پرو برای اولین بار در ایران در واحد تخصصی تعمیرات محصولات Djiپرواز کوادکوپتر مویک پرو بعد از تعمیرات در بدنه مرکزی، بازوها و دوربین در شرکت نگاه آسمان
تعمیر کوادکوپتر اسپارک (تعویض بدنه، تعمیر شفت موتورها و تعمیر تخصصی گیمبال و دوربینتعمیرات Mavic Pro شرکت Dji در ایران (شرکت فناور بال گستر نگاه آسمان)
تست پرواز و بررسی صحت عملکرد سنسورها و برد اصلی پایدارساز در مویک پرو تست پرواز ربات پرنده مویک پرو و اسپارک بعد از تعمیرات در شرکت نگاه آسمان
تست پرواز کوادکوپتر فانتوم 4 پرو ابسیدیان بعد از تعمیرات در شرکت نگاه آسمانتحلیل و عیب یابی تعمیرات اینسپایر 1 در شرکت نگاه آسمان

روش ارسال وسایل تعمیری به واحد تعمیرات شرکت نگاه آسمان

از هر نقطه از کشور می توانید از طریق تیپاکس، باربری اتوبوسرانی و یا اداره پست، وسیله تعمیری خود را به آدرس تهران، بلوار فردوس غرب، خیابان سازمان برنامه مرکزی، نبش 12 شرقی (همافر)، پلاک 49، طبقه 4، واحد 27 (شرکت نگاه آسمان - واحد تعمیرات) ارسال نمایید. همچنین شماره ثابت شرکت 02144114767 و شماره همراه پشتیبان 09332287468 را نیز در هنگام ارسال نیاز دارید.

کلیه تجهیزات نیاز به تعمیر در شرکت نگاه آسمان دارای شناسنامه ارائه خدمات است و تاریخچه و گزارش تعمیر آن در دیتابیس تعمیرات شرکت برای بررسی بهتر آن دستگاه در طول فعالیت دستگاه موجود است. همچنین کلیه قطعات استفاده شده، قطعات اصلی و ارجینال شرکت تولیدکننده بوده و بعد از ارائه خدمات توسط دستگاه های تخصصی این واحد، آزمون های متوالی تست و سلامت بر روی آن صورت می گیرد.

با توجه به حجم زیاد ارسالی از نقاط مختلف ایران به آدرس شرکت، معمولا ماموران پستی منطقه توزیع، آشنا به آدرس و نام شرکت هستند و به محض تحویل وسیله توسط مسئول تعمیرات شرکت، از قطعات ورودی به بخش تعمیرات یک رسید تحویل از قطعات و شماره سریال های دستگاه تهیه شده و جهت عدم اشتباه و جابجایی بر روی قطعات لیبل شماره و اسم درج می شود. سپس بعد از رسید و نصب برچسب، وسیله وارد بخش تعمیرات شده و تکنیسین های فنی شرکت بعد از بررسی سریع و عیب یابی و همچنین برآورد کامل هزینه ها و مدت زمان تعمیر با شما تماس خواهند گرفت و گزارش ارزیابی اولیه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

در مرحله بعد، در صورت موافقت مشتری با موارد اطلاع رسانی شده، تعمیرات آغاز شده و طبق هزینه و زمان اطلاع رسانی شده، دستگاه تحویل داده خواهد شد. بعد از انجام و پایان پروسه تعمیرات، فاکتور ریز تعمیرات همراه با قطعات تعویضی و معیوب که در پلاستیک های مخصوص بسته بندی شده اند، همراه با وسیله تعمیر شده از طریق تیپاکس، باربری اتوبوسرانی و یا اداره پست (بعد از توافق توسط مشتری) برای شما ارسال خواهد شد.

همچنین گزارش تعمیر دستگاه در دیتابیس واحد تعمیرات ما ذخیره و یک لیبل با نماد لوگوی شرکت نگاه آسمان بر روی رادیوکنترل دستگاه (به منزله انجام خدمات توسط شرکت نگاه آسمان) نصب می گردد.