گزارش دوره خلبانی پهپاد در نگاه آسمان / 17 تا 20 مهرماه 1403

457 بازدید
بهترین آموزشگاه پهپاد و کوادکوپتر و هلی شات در ایران

شرکت علاقه مندان به حوزه های مختلف پهپاد در دوره خلبانی

نگاه آسمان همچون گذشته در مهرماه 1403 نیز برگزار کننده دوره مهارت خلبانی پهپاد در کلاس مولتی روتور بود. در این دوره 17 کارآموز شرکت کرده بودند. برخی از نگاه آسمان خرید پهپاد انجام داده و به رایگان در این دوره حدود 8 میلیونی به رایگان شرکت کرده بودند. برخی نیز از فعالان این حوزه بودند که برای دریافت گواهینامه الزام آور پهپاد در این دوره شرکت کرده بودند.

آموزشگاه پهپاد کوادکوپتر و هلی شات در تهران
سالن جدید آموزشگاه پهپاد و کوادکوپتر نگاه آسمان در تهران
بهترین آموزشگاه پهپاد و کوادکوپتر و هلی شات در تهران
آموزش خلبانی پهپاد در تهران در نگاه آسمان

عزیزانی نیز تمایل به ورود به حوزه های مختلف پهپادی را داشتند. برای مثال عزیزی قصد ورود به حوزه تصویربرداری هوایی را داشت. دوست دیگری تمایل به شروع فعالیت در حوزه نقشه برداری را داشت و حتی عزیزان دیگری تصمیم به خرید پهپاد سمپاش داشتند و قصد ورود به حوزه سمپاشی با پهپاد را داشتند.

آموزش عملی پرواز پهپاد کوادکوپتر و هلی شات
آموزش عملی پرواز پهپاد کوادکوپتر و هلی شات

مدرسین دوره خلبانی پهپاد 17 تا 20 مهرماه 1403 نگاه آسمان

آقای محمدی یکی از مدرسین واحد آموزش شرکت نگاه آسمان است. ایشان علاوه بر تجربه فعالیت در حوزه های پهپادی از دانشکده صنعت هوانوردی گواهینامه معلم خلبانی پهپاد را اخذ کرده و طبق قوانین مصوب این حوزه در دوره های کاربر پهپاد شرکت نگاه آسمان به تدریس می پردازد.

آموزش عملی پرواز با کوادکوپتر در نگاه آسمان

آقای موذن یکی دیگر از مدرسین مجموعه نگاه آسمان است یک مدرس جوان، علاقه مند و تحصیل کرده در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری که در دوره های آموزشی نگاه آسمان به تدریس می پردازد.

نگاه آسمان آموزشگاه مجاز پهپاد در ایران

به هر شکل دوره مهارت خلبانی دوره ای عمومی و الزام آور برای کلیه علاقه مندان به ورود به حوزه پهپادیست که از سوی واحد آموزش مجموعه نگاه آسمان که از سازمان هواپیمایی کشوری دارای مجوز شماره IR.TA.128 است برگزار می شود. در این دوره نگاه آسمان آموزش های مفیدی را ارائه می دهد و در نهایت گواهینامه الزام آور حوزه پهپاد را برای علاقه مندان این حوزه صادر می کند.

آغاز دوره مهارت خلبانی پهپاد در روز عملی در سایت پروازی

این دوره از تاریخ 17 مهرماه تا 20 مهرماه 1403 برگزار شد. در روز اول و دوم این دوره، سالن جدید آموزشی نگاه آسمان میزبان شرکت کنندگان در این دوره بود.

دوره در دو روز تئوری از ساعت 14 آغاز شد و تا ساعت 21 به طول انجامید. در این دوره از برخی از امکانات جدید آموزشی نگاه آسمان استفاده شد.

کار عملی با هر یک از کارآموزان به صورت جداگانه در بخش عملی پرواز

باغ گیاهشناسی ملی ایران سایت مجاز پرواز پهپاد و کوادکوپتر

در روز سوم و روز پایانی دوره که از ساعت 9 صبح در سایت پروازی غرب تهران (باغ گیاهشناسی ملی ایران) برگزار شد، کارآموزان پرواز با کوادکوپترهای شرکت نگاه آسمان را تجربه کردند. البته در روز دوم نیز از طریق شبیه ساز پرواز تعبیه شده در سالن آموزش، شرکت کنندگان این دوره با پرواز با پهپادها در کلاس مولتی روتور آشنا شده بودند.

آموزش تکنیک های تصویربرداری هوایی با کوادکوپتر
عکس پایانی از دوره خلبانی پهپاد 17 تا 20 مهرماه 1403

آموزش کامل تئوری و عملی پهپاد در آموزشگاه نگاه آسمان

در بخش تئوری مطالب بسیار کاملی از سوی مدرسین نگاه آسمان بیان می شود از جمله آنالیز کامل نوع پرواز مولتی روتورها، فیزیک و آیرودینامیک مولتی روتورها، قوانین و مقررات کامل پهپادی نیز تدریس شده و همچنین در خصوص کاربری های مختلف صنعت پهپادهای تجاری و صنعتی و همچنین زیر سیستم های یک مولتی روتور به صورت کامل معرفی می شود.

بخش تئوری شامل سرفصل های بسیاری ست که توسط تیم تولید محتوای فنی نگاه آسمان در قالب یک پاورپوینت کامل ارائه شده و در نهایت فایل PDF کاملی نیز به کارآموزان داده می شود.

تصویری از خلبانان پهپاد ایران در حوزه صنعتی و تجاری
روز آزمون تئوری دوره مهارت خلبانی پهپاد / 17 تا 20 مهرماه 1403

پرواز عملی با کوادکوپتر در سایت پروازی مولتی روتور تهران

در بخش عملی پرواز نیز، کارآموزان آموخته های تئوری خود را در عمل تجربه کرده و همچنین چک لیست های کامل پروازی را انجام می دهند. در این قسمت یک پروژه عملیاتی پروازی با مولتی روتورها پیاده سازی شده و فلایت پلن و دیگر الزامات مورد نیاز آن به صورت شبیه سازی شده کامل می شود.

در نهایت در روز چهارم که روز آزمون تئوری است 60 سوال تستی از مطالب آموزشی بیان شده در کلاس به عنوان آزمون تئوری گرفته می شود. در طول دوره همانند کلیه دوره ها مستندنگاری کاملی از شرایط برگزاری دوره انجام می شود.

میزان رضایتمندی شرکت کنندگان در دوره مهارت خلبانی پهپاد بسیار قابل توجه است. نگاه آسمان در هر دوره به افزایش همه جانبه برگزاری دوره های آموزشی خود می اندیشد.

شما نیز می توانید در دوره های پهپادی نگاه آسمان ثبت نام کرده و شرکت نمایید.
لینک ثبت نام آنلاین NAuav.ir/edu

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.nauav.ir/?p=7198
اشتراک گذاری:
نگاه آسمان
نگاه آسمان اولین مجتمع تولیدی، آموزشی و خدماتی در حوزه پهپاد تجاری و صنعتی در کشور است. این شرکت از سال 1388 در این صنعت نوظهور در حال فعالیت است.
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد گزارش دوره خلبانی پهپاد در نگاه آسمان / 17 تا 20 مهرماه 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.