آموزش پرواز هلی شات

کلینیک تخصصی تعمیرات کوادکوپتر و هلی شات
آکادمی آموزشی پهپاد همراه با گواهینامه معتبر
  • خرید و تحویل اسپارک

اگر تمایل به خرید غیر حضوری این محصول از شرکت نگاه آسمان را دارید بهتر است طبق روش زیر خرید خود را انجام دهید. (طبق این روش استاندارد که طی تجارت تحویل تجهیزات پروازی شرکت نگاه آسمان بدست آمده است می توانید خرید مطمئنی را انجام دهید.)

روش خرید غیر حضوری چگونه است؟
1. با شرکت تماس گرفته و درخواست خرید خود را اعلام نمایید (بهتر از خریدهای خود را از روز شنبه تا روز چهارشنبه انجام دهید) -
حتی الامکان خرید خود را در روز 5 شنبه قرار ندهید.
همچنین می توانید در صورت باز بودن خرید اینترنتی از طریق همین وب سایت اقدام به ثبت سفارش کنید.
در خرید تجهیزات پروازی عجله را کنار بگذارید و فرصت کافی را به کارشناسان ما برای ارسال مرسوله و تحویل صحیح و سلامت جنس بدهید.

2. کلیه تجهیزات پروازی Dji بهتر است قبل از ارسال توسط کارشناسان شرکت رفع پلمپ چسبی شده، باتری اصلی خود ربات پرنده و رادیوکنترل تست سلامت شود.

3. بهتر است از کارشناسان ما بخواهید تا دستگاه را قبل از ارسال فعال سازی نموده و آخرین نسخه نرم افزاری را بر روی آن نصب نمایند.

تجربه فروش های ما نشان داده است، اگر موارد فوق رعایت شود هم خریدار و هم فروشنده در پروسه و فرآیند تحویل و فروش کار راحتی را پیش روی دارند. در هر حال انتخاب با شماست می توانید به صورت کاملا آک بند خرید خود را انجام داده و کارهای رفع پلمپ، تست و فعال سازی و بروزرسانی دستگاه را طبق آموزش های ویدیویی خود شرکت Dji و آموزش بروزرسانی و آپدیت مندرج در همین وب سایت (این لینک) انجام دهید.

روش خرید حضوری چگونه است؟
1. ابتدا لطفا با برقراری تماس تلفنی، روز و زمان دقیق حضور خود در شرکت را هماهنگ نمایید.
دلیل هماهنگی قبلی به جهت تحویل دستگاه با راه اندازی کامل و شرکت در دوره آموزشی استفاده از آن است. 

2. لطفا در روز و ساعت مشخص در شرکت حضور داشته باشید. کارشناس فروش و فنی شرکت دستگاه را در حضور شما از باکس مقوایی مخصوص آن باز کرده و در صورت هماهنگی بعد از فعال سازی و بروزرسانی کامل قطعات، آن را تست خواهد نمود. 

3. در صورت هماهنگی قبلی می توانید در دوره تئوری و عملی پرواز که در شرکت نگاه آسمان برگزار می شود در همان روز شرکت نمایید. (در محل شرکت، فضای باز بسیار مناسب برای تست و آموزش عملی پرواز وجود دارد) آموزش عملی پرواز مهمترین قسمت در آموزش استفاده از اسپارک است.

4. بعد از پایان پروسه تحویل در صورت هماهنگی قبلی فاکتور فروش و راهنمایی لازم در خصوص قوانین پروازی و مجوزهای پروازی به شما داده خواهد شد.
در این خصوص نگران نباشید، راهنمایی لازم در این موارد به شما خواهد شد.

خرید من چگونه ارسال می شود؟

مرسوله شما با توجه به قرارداد بلند مدت شرکت با شرکت توزیع مرسولات تیپاکس از این طریق صورت خواهد گرفت.
ما همه روزه در بازه زمانی 15 تا 17 بعدظهر مرسولات را به تفکیک استان ها ارسال می کنیم. صبح روز بعد از ارسال می توانید با برقراری تماس تلفنی با شرکت از مسئول مربوطه در زمینه ارسال مرسولات کد پیگیری بسته ارسال خود را سوال نمایید. در صورتی که تمایل داشته باشید ما می توانیم کپی برگه تحویل به تیپاکس را به همراه شماره تلفن مربوط به نمایندگی تیپاکس در شهر شما را برایتان ارسال کنیم.

اگر تمایل دارید به روش دیگری برای مثال (ارسال با پیک درون شهری در تهران، ارسال از طریق پست پیشتاز به نقاط مختلف ایران، ارسال به باربری و تعاونی های اتوبوس رانی و ...) بسته شما ارسال شود، به راحتی می توانید با مسئول مربوطه در شرکت نگاه آسمان هماهنگ نمایید.
نگران نیاشید ما دارای سیستم بسته بندی بدون نقص در شرکت و پیک آشنا با حمل تجهیزات حساس هستیم و مرسوله شما به دقت به دست تان خواهیم رساند.

خدمات شرکت بعد از خرید و تحویل دستگاه چگونه است؟

بعد از تحویل می توانید از طریق اکانت مخصوص بخش پشتیبانی سوالات خود را در هر ساعتی از شبانه روز ارسال نمایید. ویدیوها و مطالب آموزشی نیز از همین طریق برای شما ارسال می شود.

اگر احیانا مرسوله ارسال دارای مشکل بود، چه باید کرد؟

در صورتی که بنا به هر دلیل مرسوله ارسالی دارای مشکل است، نگران نباشید، ما پاسخگوی مشکلات احتمالی خواهیم بود.

خرید لوازم جانی به چه صورت است؟

همچنین می توانید در طول مدت استفاده از دستگاه، در صورتی که به لوازم و قطعات جانبی اضافه نیاز دارید با ما ارتباط گرفته و مشاوره لازم را جهت خرید و آموزش استفاده از آن بگیرید.

تعمیرات دستگاه چگونه انجام می شود؟ خیالم از تامین قطعات راحت باشد؟

شرکت نگاه آسمان دارای واحد مستقل تعمیرات و تامین قطعات این محصول در ایران است. پس در این رابطه نیز نگران نباشید
در صورتی که نیاز به تعمیرات دارید، می توانید با برقراری ارتباط با شرکت، راهنمایی لازم را از طریق تلفن بگیرید.
بعضی از مشکلات نرم افزاری است و از راه دور امکان راهنمایی برای رفع آن وجود دارد. حتی شما می توانید برخی از عیوب سخت افزاری را با راهنمایی تلفنی رفع نمایید.
در برخی از مواقع نیز که نیاز به ارسال وسیله است، می توانید از طریق سیستم پستی یا تیپاکس وسیله را به آدرس شرکت نگاه آسمان ارسال نمایید.
وسایل تعمیری به سرعت عیب یابی و گزارش آن به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

خرید و تحویل اسپارک

  • تولید کننده: Dji - دی جی آی
  • مدل محصول: روش خرید اسپارک
  • موجودی: 2 تا 3 روز دیگر
  • قیمت: لطفا تماس بگیرید


برچسب ها: خرید-اسپارک, فروش-اسپارک, قیمت-spark, قطعات-اسپارک